Conditii transport rutier

Dispecerat Sibiu

0269 211 109
0768 122 100

Te ajutam
Luni - Vineri 08.00 - 17.00
Email: rezervari@transeuropa.ro
str. Distributiei, nr. 30

Extras din conditiile generale de transport

1
Călătorul trebuie să respecte condiţiile generale de transport care fac parte integrantă din contractul de transport, condiţii afişate la sediul agenţiilor vânzătoare şi care pot fi obţinute gratuit, la cerere, la emiterea biletului de călătorie.
2
Odată cu achitarea şi emiterea biletului de călătorie, pasagerul recunoaşte condiţiile generale de transport şi regulamentul de returnare a biletelor ale firmei transportatoare, afişate în fiecare agenţie proprie sau colaboratoare.
3
Valabilitatea biletelor de călătorie dus-întors este de 6 luni de la data plecării.
4
Pentru biletele de călătorie dus-întors trebuie confirmată întoarcerea în ţara de destinaţie cu cel puţin 7 zile înaintea plecării (chiar şi pentru biletele de călătorie cu dată fixă de întoarcere).
5
Călătorul este acceptat la transport numai dacă este în posesia unui bilet de călătorie valabil. Biletele de călătorie pierdute, deteriorate, incomplete sau furate nu se pot inlocui gratuit.
6
Biletul de călătorie este nominal, nu este transmisibil şi trebuie prezentat personalului de serviciu al societăţii sau organelor de control.
7
Cupoanele biletelor de călătorie pot fi detaşate (reţinute) doar de personalul de serviciu al firmei. Personalul se obligă să returneze călătorilor cupoanele desprinse eronat, făcând menţiuni în acest sens.
8
Biletul de călătorie deteriorat sau modificat nu este valabil, iar călătorul va fi exclus de la transport.
9
Contravaloarea călătoriei poate fi returnată doar în cazurile menţionate în "Regulamentul de returnare al biletelor", expus la fiecare agenţie vânzătoare.
10
În cazul în care după îmbarcare sau în timpul călătoriei pasagerul îşi întrerupe călătoria din motive personale returnarea contravalorii biletului de dus nu se va mai putea efectua.
11
Pasagerul este obligat să se conformeze legilor Statului Român precum şi ale ţărilor prin care călătoreşte cu privire la documentele de intrare şi ieşire, la normele vamale, fiscale sau administrative, privitoare la persoane şi bagaje. Transportatorul nu îşi asumă responsabilitatea consecinţelor în cazul în care pasagerul nu se conformează acestor prevederi.
12
Călătorii vor fi prezenţi în staţii cu 30 de minute înainte de plecarea în cursă.
13
Nicio plecare în cursă nu poate fi amânată (întârziată) din cauza neprezentării călătorilor la timp. În acest caz firma transportatoare dispune de loc în interes propriu.
14
Firma transportatoare nu îşi asumă răspunderea faţă de eventualele întârzieri sau a pierderii legăturilor cu alte mijloace de transport din cauza condiţiilor atmosferice, a traficului sau a timpilor de aşteptare în punctele de trecere a frontierei.
15
Eventualele reclamaţii ale călătorilor se vor face în scris (fax sau e-mail), la agenţia emitentă, în termen de 7 zile de la data efectuării transportului. Reclamaţiile trimise după acest termen nu se mai iau în considerare.
16
În mijloacele de transport fumatul, consumul de bauturi alcoolice (în exces), droguri şi de produse halucinogene este interzis. Persoanele al caror comportament duce la turburarea celorlalti pasageri sau a echipajului de bord vor fi excluse de la transport fără dreptul de a fi despăgubite sau a li se rambursa contravaloarea biletului de călătorie.
17
În cazul opririlor pe trase, călătorii au obligaţia să se întoarcă la autocar la ora anunţată de echipajul de bord, în caz contrar autocarul va pleca fără aceştia.

Ce trebuie sa stiti referitor la bagajele dumneavoastra?

1
În preţul biletului de călătorie este inclus bagajul personal în greutate de maxim 60 kg.
2
Copiii cu vârsta de până la 12 ani inclusiv au dreptul la 30 kg bagaj gratuit.
3
Pentru cantităţile ce depăşesc greutatea admisă gratuit la transport şi în limita spaţiului disponibil, se va percepe pentru fiecare kg suplimentar suma de 1 Euro
4
În interiorul autocarului sunt admise la transport numai bagaje uşoare (mici ca volum) şi dispozitive necesare persoanelor cu dizabilităţi.
5
Transportatorul nu este răspunzător asupra conţinutului bagajelor pasagerilor. Pasagerii sunt direct răspunzători de bagajele personale, aceştia fiind obligaţi să respecte legislaţia vamală în vigoare a fiecărei ţări tranzitate şi a ţării de destinaţie.
6
În cazul deteriorării, pierderii sau furtului bagajelor în timpul transportului (din vina transportatorului), orice reclamaţie se va face verbal direct delegatului firmei în momentul sosirii la destinaţie şi în scris (poştă, fax sau e-mail) la sediul companiei de transport în termen de 48 h de la sosirea la destinaţie. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.
7
Din motive de siguranţă nu sunt admise la transport materiale explozive, muniţie, artificii, materiale iritante, gaze comprimate (butan, propan, oxigen, etc.), lichide inflamabile (acetonă, benzină, etc.) şi toate celelalte materiale menţionate ca interzise în legislaţia în vigoare.
8
Călătorii sunt obligaţi ca în staţiile de urcare / coborâre, transbordări să-ţi supravegheze bagajele şi să nu desprindă tichetele de bagaj până la destinaţie. În caz contrar firma nu-şi asumă nicio răspundere.
9
Firma nu preia nicio răspundere în cazul bagajelor (inclusiv cele de mână) uitate în autocar.